Pàgines

diumenge, 5 de setembre del 2010

La cançó del lladre

8 comentaris:

Pilar ha dit...

Qui no ha cantat aquesta cançó alguna vegada? A qui no li agraden es bandolers? Sobretot aquesta. I si és la versió del Serrat, millor.
Sense desmerèixer la que has escollit, eh?

Macondo ha dit...

Sí la del Serrat és la clàssica, aquesta em venia més de gust ahir, avui ja no sabria dir quina posaria, complicat.

PS ha dit...

Aquí una altra versió, molt suau.

http://www.youtube.com/watch?v=O1MjwzETwEs&feature=related

Macondo ha dit...

Segurament avui ja estic en una altra òrbita, gràcies igualment.

No et queixaràs!Quin reguitzell de cançons! Trobo que estem tots plegats molt musicals, sobretot a casa teva, jo de tu ara posaria unes tapetes i una cervesa per acompanyar la vetllada.
Gràcies, una altra vegada.

PS ha dit...

És que he descobert aquest noi casualment, a través del seu pare i casualmeent també canta aquesta cançó.
He pensat que era un contrapunt, però si estàs en una altra òrbita quan tornis a girar sempre et pot servir.

Macondo ha dit...

Sí, al seu pare ja el coneixia, és un gran músic. De nou, gràcies, i la cerveza, o millor una clara?

PS ha dit...

Per mi que sigui una clara ben fresqueta.

Macondo ha dit...

Allà vaig! Tu poses les tapes, alguna cosa hauràs de fer, dic jo!