Pàgines

dimecres, 7 d’octubre del 2009

Classe magistral

I és que en aquest país ningú treballa?

Fa temps que el president Pujol afirmava que per ensenyar a un bon mestre només li calia una pissarra i guix. L’actual afirma que són necessàries les noves tecnologies, però que els pares han de pagar la meitat del que valen els ordinadors, això els que ho puguin fer, perquè per desgràcia al nostre país encara hi ha molts alumnes que van a l’escola sense llapis ni llibreta. Parlaven de l’ensenyament obligatori: primària i secundària.

Però... i dels de batxillerat, ningú en parla, deu ser perquè l’ensenyament és postobligatori, i fins aquí no hi han arribat. Parlem també dels pedagogs, de Rosa Sensat, que com diu algú que conec se l’hauria d’anomenar insensata (un bon profe de la uni). De tant en tant i, pot ser no de tant en tant, s’han de reprendre les lliçons magistrals perquè per moltes activitats amb què acompanyis l’explicació no n’hi ha prou. Hom s’ha d’esforçar en memoritzar les lliçons i no només jugar a aprendre.

I com que sóc Freelance, em puc dedicar a fer hores extres sense cobrar-les, aquí va una lliçó magistral en blanc i negre i utilitzant les noves tecnologies. Avui, classe per a qui hagi suspès l’examen de 1r. de batxillerat sobre les fal·làcies.

Tema 2: El coneixement, lògica, fal·làcies.


3 comentaris:

PS ha dit...

Gràcies profe, em queda una mica lluny el batxillerat, però ho tindré en compte per quan ho necessiti. No se sap mai...

Macondo ha dit...

Si no estic desinformada, crec que a algunes capitals de comarca encara fan el batxillerat nocturn.
Bona nit.

PS ha dit...

Em sembla que no m´has entès.
Jo ja fa temps que vaig fer el batxillerat, i més encara, també he anat a la universitat.
Això no treu que en un moment donat
m´interessi reciclar-me.
Bona Nit.