Pàgines

diumenge, 25 de setembre del 2016

Acta notarial





El veí de davant i la veïna del darrera m'aturen quan surto de casa. Volen explicar-me que hi ha ocupes a la casa de més avall. Ja ho sabia, sembla ser que el poble en va ple. Els dic que el tema no m'interessa (cosa que no és certa, però no tinc ganes de parlar-ne!). El veí insisteix, però és que són gitanos...Torno a dir amb veu contundent. No m'interessa el tema (cosa que segueix no essent certa)!


M'he comportat maleducadament, però qui són els veïns per abordar-me pel carrer per dir-me en què m'haig d'interessar i en què no?


3 comentaris:

Estranger ha dit...


Bé, per aquests temes ja hi han les reunions de veïns, no ? Jo els hi seguiria la corrent una estona, segurament. Si no els hi dónes corda, de seguida s´avorreixen.

Tinc una companya de feina que li va passar el mateix, era a l´estiu i no van poder dormir en un mes. Es veu que cada nit muntaven uns sidrals de crits i bronques que feien por. Els gitanos són molt seus, jo vaig fer la mili amb un que lo primer que va fer en arribar va ser escopir-li a la bandera espanyola per dir-me que ell no tenia cap pàtria. Tractant-lo però, no era pas mala persona, tot i que tenia la llengua molt llarga.

Macondo ha dit...

De fet, aquests no fan soroll; el veí i el seu gos sí, cada cop que surto a regar sembla que se m'hagi de menjar, el gos no el veí. Les reunions de veïns se solen fer en una escala de veïns quan tenen temes comuns per tractar, que no és el cas. Mira aquest gitano de la mili no difereix de molts altres, ja que essent un grup originariament nòmada, el tema de les pàtries no els altera gaire, hi ha qui escup a terra per esgargallemar-se la gola. Són necessitats diferents.


Bona tarda, Estranger.

Info menarik seputar alat musik dan perlengkapannya ha dit...

5 Drum Set Terbaik Untuk Pemula | Beranda Info - Info menarik seputar alat musik dan perlengkapannya.