Pàgines

dissabte, 6 de novembre del 2010

centre de gravetat permanent

5 comentaris:

PS ha dit...

Recordo un viatge a Sicília en què els seus cd´s no paraven de girar mentre fèiem carretera.És curiós, però aquí a casa no l´aguanto gaire estona.
També pot ser que els anys li hagin passat, com ens passen a tots. Però bé, en un dia com avui, amb tanta ranciesa papal i tanta proclama apocalíptica fins i tot les lletres em semblen fresques i iròniques.És un bon antídot.

QUIMDD ha dit...

Macondo, poso a la teva disposició tota una llista de cantants italians que tinc afegida a l' spotify per gentilesa d'una altre fan.

Macondo ha dit...

Deu ser perquè del viatge a Sicília ja fa molts anys. Aviat faré un viatge a l'illa que no serà pas per posar-me cd's del Battiato, però a casa de tant en tant em poso alguna cançó que m'agrada especialment com la Cura o Voglio verti dançare. I sí, com jo de fresqueta ho sóc una estona me la poso per airejar els ambients papals carregats.

Macondo ha dit...

Caram quines fans de música italiana tan gentils, sempre és agradable saber que hi ha gent a disposició per passar música.

Macondo ha dit...

perdó: és Voglio vederti danzare